Noutati despre viata noastra / Updates about our lives

Acum trei saptamani m-am mutat la Bucuresti.  De ce? Pentru ca am acceptat un job care se potrivea cu profilul pe care il cautam eu. Daca va intrebati, da, imi place ceea ce fac si ma bucur ca am decis sa fac acest pas, dar nu despre asta vreau sa va vorbesc astazi.

Three weeks ago I moved to Bucharest. Why? Because I accepted a job that was matching the profile I was looking for. If you wonder, yes, I like what I do and I am glad I decided to take this step, but this is not about what I am going to tell you today.

Vreau sa va vorbesc despre viata la Bucuresti. Ei bine, da, viata in Bucuresti este ceva mai diferita de cea din orasele mai mici. Dar ma descurc bine, zic eu. Nu am probleme cu transportul, ma descurc bine cu orientarea si sunt destul de descurcareata.

I want to tell you several things about life in Bucharest. Well yes, life in Bucharest is pretty different from the one we are observing in small towns. But I am doing well, I think. I do not have problems with the transportation means, I have good orientation skills and I can manage many things by myself.

Recent, am bifat pe lista experientelor mele mersul cu trenul pana la Brasov. Deh, in week-end avem hubby-wife time:) Se pare ca aceasta este o parte definitorie a relatiei noastre. Dar noi functionam bine asa. Mai indragostiti, mai dornici sa petrecem timp unul cu altul.

Recently, I checked on my experiences list, a travel by train to Brasov. You see, during week-ends we have some hubby-wife time:) It seems this is a defining part of our relationship. But we work well like this. We are more in love, we want to spend much more time together.

Deci da prieteni, de acum vom incepe un Jurnal de Bucuresti…sa vedem cum e viata la capitala pe perioada nedeterminata…

So yes guys, we will start a Bucharest Diary…let’s see how is life in the capital city for an undetermined period…

 

Leave a Reply

