Tinerete in actiune / Youth in action / Jeunesse en action

Am profitat de mini-vacanta si am petrecut cateva zile minunate la Reghin, alaturi de familia mea. In acest timp am scotocit in locul unde avem noi amintirile adunate, un garaj, care nu a fost folosit de peste 15 ani in acest scop, devenit intre timp camera pentru amintiri.

We took advantage of the short holiday and we spent some lovely days in Reghin, with my family. During this time we looked into the place where our memories are gathered, a garage, which has not been used with this purpose for more than 15 years and it became meanwhile room for memories.

Ajunge insa cu indicatiile, sa trecem la subiect. Am gasit CD-ul pe care l-am primit de la simpaticul Davy, coordonatorul unei frumoase actiuni, parte a unui proiect european din care am facut parte in 2008.

Enough with the indications, let’s get to the subject. I found the CD that we received from the very nice Davy, the coordinator of a beautiful action, part of an European project that I was part of in 2008.

A fost amuzant si placut in acelasi timp sa ma uit cu sotul meu la videourile filmate atunci. Am ras de mutrita mea de adolescenta, de modul in care ma imbracam si de cum ma mai strambam.

It was funny and pleasant in the same time to watch the videos taken then with my husband. We laughed together when looking at my teenager face, we laughed about the way I used to dress and about the funny faces I was making.

La sfarsit mi-a spus ca este mandru de mine si de faptul ca inca de ”tanara” m-am implicat in astfel de proiecte. Adevarul e ca si eu sunt! Am avut parte de atatea experiente frumoase, am cunoscut oameni minunati si mi-am creat amintiri pentru o viata!

At the end he told me he is proud of me and my participation in these kind of project even in my ”youth”. The truth is I am also proud! I had so many beautiful experiences, I met so many wonderful people and I created lifetime memories!

Ca sa va spun pe scurt despre ce a fost vorba in acest proiect, o sa amintesc faptul ca am fost 4 grupuri de tineri proveniti din Romania, Portugalia, Germania si Franta. Am petrecut impreuna aproximativ 10 zile, in minunatul orasel Feyzin, de langa Lyon, in Franta. Treaba noastra era sa pregatim un spectacol, in care folosindu-ne de muzica, dans si putina actorie sa ne integram fiecare in momentul pregatit de alt grup, pentru a sublinia ideea de toleranta si unitate! Cred ca ne-a iesit foarte bine!

To make a summary about the project, I will mention that we were 4 groups of teenagers from Romania, Portugal, Germany and France. We spent together approx. 10 days, in the beautiful city of Feyzin, next to Lyon, in France. Our ”job” was to prepare a show in which by using the music, the dance and a little bit of acting, we had to get involved in each group’s moment, in order to underline the idea of tolerance and unity! I think we were very successful! 

De cate ori ma gandesc la acele momente zambesc, caci fiecare experienta de acest gen m-a ajutat sa evoluez si sa ma formez ca persoana! Voi lasa pozele sa va spuna mai multe despre ceea ce am trait noi in Franta!

Every time I think about those moments I smile, because every experience similar to this one helped me evolve and shape my character! I will let the pictures ”tell” you more about what we lived in France!

Leave a Reply

