Cum a inceput povestea mea cu Avon

Eram prin clasa a VII-a cand am descoperit Avon. Am vazut catalogul lor prima data la o colega dintr-o clasa mai mare si in scurt timp am si devenit ”asistenta ei”.

Nu imi mai aduc aminte exact cat anume am strans comenzi si clienti in acest fel, dar pana la sfarsitul clasei a VIII-a eram deja eu reprezentant, bineinteles pe numele mamei.

De atunci si pana in ziua de azi, adica dupa mai mult de 11 ani, nu am renuntat la Avon decat cu mici pauze. Pana si atunci cand ma aflam in Turcia plasam comenzi, livrate pe adresa mamei mele, care intre timp devenise  ”asistenta mea”, iar eu reprezentant cu acte in regula.

In general, imi plac produsele lor, le folosesc zilnic. Bineinteles ca nu o sa fiu falsa si nu o sa spun ca nu exista produse mai bune pe piata din Romania decat ale lor, insa voi spune cu siguranta ca ei au un loc meritat in top si preturi accesibile pentru toti.

Au unele game care imi plac in totalitate si le recomand cu caldura, cum ar fi cea de la Anew, pe care am descoperit-o personal abia acum (caci cremele lor se recomanda sa fie folosite dupa varsta de 25 de ani), dar de care stiam de la clientii mei de foarte mult timp sau Planet Spa.

Sunt si produse care nu au functionat la mine sau care in timp si-au mai pierdut din calitatea pe care o aveau la inceput. Totusi, cei de la Avon continua sa lanseze produse noi des, adaptandu-se la nevoile pietei.

Un alt lucru care imi place la Avon este ca pot sa fiu independenta si sa imi plasez singura comenzile. Nu stiu de ce, dar in cei 11 ani de activitate nu am reusit sa dau peste un coordonator zonal cu care sa construiesc o relatie favoribila ambelor parti. Poate eram eu prea tanara si in ochii lor lipsita de experienta, insa daca mi-ar fi urmarit activitatea cu mai multa atentie ar fi observat si cifrele mele record de vanzari.

Desigur, la plecarea in Turcia cercul de clienti s-a mai restrans, insa sunt convinsa ca incetul cu incetul voi reusi sa atrag altii noi pe care sa ii tratez cu respect si mai ales cu sinceritate. Cred cu tarie ca si clientii trebuie stimulati sa comande, nu doar reprezentanti sa vanda fara nici o implicare doar din dorinta de a castiga cativa bani, care apropo, nici nu sunt asa multi.

Avon a fost mereu parte din viata mea, a fost prima mea afacere. Daca vrei sa stii mai multe despre ei si produsele lor, scrie-mi!

 

Leave a Reply

