Asta este despre tine…

…despre tine, tu cel care faci totul cu pasiune şi dragoste şi ai putere să le zâmbeşti celorlalţi.

În noaptea de joi spre vineri călătoream din România spre Elazig şi ca de fiecare dată am avut de aşteptat câteva ore în aeroport. Acolo, am avut ocazia să observ un tânăr, angajat al aeroportului care ajuta persoanele în etate şi pe cele cu dizabilităţi.

Am admirat atât de mult la el faptul că făcea asta cu drag, glumea cu toţi, era respectuos şi avea chef să zâmbească din suflet, chiar şi la 4 dimineaţa, pentru a face totul mai uşor. Nu cred că am mai văzut pe cineva atât de bine dispus la acea oră (Ba mint, Marius al meu uneori când nu poate să doarmă mă trezeşte să îi spun bancuri).

Aş vrea să îi mulţumesc acelui tânăr, chiar dacă nu va citi niciodată această postare, pentru dăruirea sa, răbdare şi dragoste pentru cei din jur…

Avem nevoie de mai mulţi oameni ca aceştia în această lume!

Leave a Reply

