Despre cel ce a fost Nuri Orhan

DSCN3583Am ales intenţionat să nu îi pun şi gradul academic în faţa numelei, pentru că aşa cum s-a menţionat şi aseară la ceremonia de comemorare, el a fost întâi de toate un OM. Un om foarte foarte inteligent şi foarte modest. Aseară, unul dintre cei mai vechi prieteni ai lui, coleg în şcoala generală şi în liceu, spunea că el nu învăţa deloc dar era mereu primul. A zâmbit atunci când şi-a amintit că toţi colegii îl rugau să le facă tema la engleză, stăpânind foarte bine această limbă. Evident, nu refuza! Nu cred că acest OM a refuzat vreodată pe cineva. Era prea bun şi poate de asta deşi părea extrem de fericit, nu era. Înţelegea falsitatea din jurul său.

Cu toate astea, aseară la comemorare au venit doar oamenii care l-au iubit şi respectat cu adevărat. A fost o ceremonie de 2 ore şi jumătate extrem de emoţionantă. Am plâns mult…

Nu credeam vreodată că voi ajuge să regret atât de mult un om care nu mi-era rudă. Sau îmi era, căci aşa cum i-a spus mamei atunci când a fost la Reghin, în Turcia el este tatăl meu. Chiar aşa a fost! Este singura persoană, absolut singura persoană de aici care nu m-a rănit deloc. A fost persoana care a crezut cel mai mult în mine şi care mi-a schimbat viaţa.romanya 127

Ultima dată când l-am vizitat împreună cu Marius, s-a ţinut ca de obicei de glume. L-a întrebat pe Marius dacă este sigur că vrea să se căsătorească cu mine, căci eu sunt o persoană hotărâtă şi periculoasă 🙂 Marius a spus ”DA!” şi cred că ăsta era răspunsul pe care îl aştepta şi el.

Nuri Orhan a fost un om dornic de cunoaştere şi un om deloc egoist căci împărtăşea cu drag tot ceea ce ştia. A fost un om care a ştiut să facă uz şi de inteligenţa sa socială şi emoţională, căci ştia cum să te facă să te simţi comfortabil în prezenţa sa, nu să te sperie cu importanţa funcţiei pe care o avea.

Aşa cum spuneau şi prietenii dumnealui aseară, despre el se pot spune multe şi există multe ”Dacă”, atunci când se vorbeşte despre el, dar nici o mie de ”dacă” nu îl vor aduce înapoi. Fiului lui, mi-a spus aseară că orice se va face în numele său, nu va mai avea aceeaşi valoare, dar că el îi va continua proiectele. Tot el mi-a spus că ştie că îl voi susţine în demersurile sale, căci până la urmă sunt sora lui mai mică. A fost un sentiment copleşitor pentru mine să văd că mă percepe ca fiind parte din familie, iar în colajul cu fotografii cu el şi oamenii dragi lui, au fost incluse şi două fotografii cu mine. Cred că lacrimile au vorbit în locul meu…

Imamul spunea aseară că cel mai frumos loc din Rai, este al celui ce a fost Nuri Orhan! Aşa să fie! Dumnezeu să te odihnească OM bun şi frumos!

 

Leave a Reply

