24

Ce-am făcut până la 24 de ani?

Am crescut frumos alături de părinţii mei. Mai am 2 din 3 😦

Am o soră (nu că ar fi meritul meu, dar se pune că ne împărţim sângele) şi un cumnat cu aproape acte în regulă!

Am o pereche de socrii de minune 🙂

Am o cumnată foarte amuzantă!

Am nişte naşi foarte drăgăstoşi (şi cei de botez şi cei de cununie)!

Am o grămadă de veri şi alte neamuri simpatice – chiar şi 11 nepoţi (9 pe linie maternă şi 2 pe linie paternă)! Sper că nu m-am încurcat în numărătoare!

O grămadă de prieteni de familie acasă!

Mai am doi câini, din 3:(

Am terminat facultatea şi masteratul, am intrat şi la doctorat, dar am renunţat! Nu era momentul potrivit:)

Am o grămada de oameni care îşi amintesc de mine: ba ca fiind de treabă, ba ca fiind strictă, ba ca fiind amuzantă sau enervantă!

Am un loc de muncă bun, care mă provoacă!

Am trăit 2 ani şi jumătate în Turcia şi mai am 104 de zile până plec!

Am vizitat 11 ţări şi evident nu mă opresc aici!

Am realizat cam tot ce mi-am dorit cu adevărat până acum!

Dar cea mai mare împlinire a mea este că l-am cunoscut pe el, pe soţul meu, de care sunt foarte îndrăgostită! O merită, este cel mai bun!

Leave a Reply

