2015 – Rezumat

Cum a fost 2015 pentru mine?

A fost minunat, poate cel mai bun an din ultimii 5 să zicem. Se spune că aşa cum te prinde anul nou, aşa îţi va merge tot anul. Ei bine, anul nou m-a prins în braţele logodnicului meu pe atunci, devenit soţ între timp. A fost un an plin de iubire şi de încununare a dorinţelor noastre de a deveni familie.

Dar, să începem cu începutul…

Ianuarie, a fost luna în care Hediye ne-a organizat lui Marius şi mie logodna în stil turcesc. A fost un eveniment care ne-a surprins şi amuzat pe amândoi, o amintire frumoasă.

Februarie, luna în care am mai adaugat un an în listă, mi-a adus mai multe surprize, toate cu ocazia zilei de naştere. Am avut ocazia să observ că am lângă mine nişte oameni cărora le pasă de mine.

Martie, am avut 9 zile de fericire maximă alături de Marius şi de ai noştri, punând în ordine mai multe detalii ale cununiei noastre. Am vizitat mai multe locuri şi muzee împreună şi ne-am creat amintiri.

Aprilie, a fost luna în care am vizitat pentru prima oară Lituania şi am făcut cunoştiinţă cu o cultură nouă, cu oameni noi şi s-au stabilit noi legături cu privire la locul de muncă.

Mai, 11 zile minunate cu Marius în Polonia. Această perioadă, deşi scurtă, m-a marcat profund, căci şi acum când îmi este foarte dor de el mă uit la pozele realizate acolo. 11 zile doar pentru noi şi visele noastre. Ceva deosebit! Tot Mai, a fost luna în care am vizitat pentru prima oară Letonia, adaugând încă o ţară baltică pe lista mea de călătorii.

Iunie, a fost o lună plină, atât din prisma ultimelor pregătiri pentru disertaţie, dar mai ales din cauza emoţiilor cununiei noastre ce se apropia cu paşi repezi. Tot în Iunie am avut ocazia să vizitez pentru a doua oară Italia, de data asta partea sudică. Nu e nevoie să mai spun că în săptămâna petrecută acolo m-am îndopat cu pizza, mâncarea mea preferată. Delicatesă…

Iulie, cea mai frumoasă lună din an, luna în care s-a născut familia SFETCU LUMM. În data de 19 Iulie 2015, am devenit soţia celui mai bun şi mai întelegător soţ din lume. Te iubesc! Pe lângă nuntă, am avut o lună minunată acasă, un sentiment de apartenenţă care mi-a lipsit. Am avut o lună de vară minunată!

August, lună grea, căci şi eu şi Marius am plecat în direcţii diferite de lume, dar cu gândurile unite. El a început aventura franţuzească, iar eu m-am întors să o închei pe cea turcească.

Lunile de toamnă Septembrie, Octombrie şi Noiembrie s-au scurs toate fără evenimente mult prea importante, însă au fost pline de dor şi de sentimente profunde. Sfârşitul de an, Decembrie trebuie să ne aducă ceea ce ne dorim atât de mult amândoi, timp împreună. Mai sunt 18 zile până la un nou an, dar doar 11 până îmi voi îmbrăţişa soţul!

2015 – un an plin de iubite şi de reuşite pe toate planurile.
2016 – să fie pentru toţi de 2 ori mai bun decât 2015!

Un sfârşit de an frumos tuturor şi sărbători fericite!

Leave a Reply

