Scrisoare catre sora mea…

18 ani de când a sunat telefonul, tati mi-a zis ca am o surioara și eu am sărit în gâtul lui de fericire. Am mers apoi să te vedem: erai mică, neagră, urâtă, cu pielea subțire de se vedeau venele albastre ce te făceau să pari și mai urâtă. Bine, nici acum nu te-ai schimbat prea mult :))

N-am știut eu la vremea aceea câți peri albi aveai să-mi scoți și câte alte fire de păr aveai să-mi smulgi. Ți-aduci aminte? Strategia ta era să sari, să mă prinzi de păr, să mă tragi în jos și să mă ataci, precum Jackie Chan. De altfel și freza tot ca el o aveai. Mai puțin atunci când te-ai tuns ”cu fetele” la grădiniță in zig-zag și ai venit cu părul în pungă să ți-l lipească mami la loc. Mamele pot, că mamele sunt super-eroine și de asta trebuie respectate!

Ai crescut și le-ai cam pus capac tuturor, atât prin frumusețe, cât și prin gura ta ”ușor” mare. Ai crescut frumos, cu multă dragoste și incredibil de mult răsfăț, lucru care te-a făcut să ai niște standarde foarte înalte, lucru ce nu este neaparat rău dacă știi cui să le impui.

Ești la o vârstă la care poți avea senzația că nimic nu e mai important decât ceea ce vrei tu și că tu îți dorești lucruri cu adevărat necesare. O să ai o surpriză când vei realiza ce superficiale pot fi lucrurile la vârsta asta. Și ai să râzi mult mai târziu, crede-mă.

Îți dorim ca în următorii 18 ani să îți îndeplinești toate visele, să realizezi tot ceea ce îți propui, căci da, lucrurile cu adevărat importante se obțin greu, cu multă muncă, răbdare și înțelegere. Sperăm să ai parte de sănătate, de putere de muncă și de un raționament care să te conducă pe drumuri bune, cu destinații importante.

Îți dorim să te bucuri de independența atât de mult dorită, într-un mod corect, echitabil și folositor!

Ești iubită, așa că nu îți vom ura ”să fii iubită”. Îți vom ura în schimb să deschizi bine ochii și să înveți, mai bine, să apreciezi iubirea!

La mulți ani!

Te îmbrățișăm cu drag,

Georgiana și Marius

Leave a Reply

