Aventuri de week-end…

De ce zic asta? Nici nu ştiţi ce sfârşit de săptămână interesant am avut eu. Asta aşa, ca să nu mai zic că nu am activitate în week-enduri. Sâmbătă seara, m-am trezit inundată de vecini. Mă rog, inundaţia s-a produs în baie noastră, dar ţinând cont că vecinii de deasupra noastră au acolo toaleta, vă puteţi imagina cam ce am găsit eu în baie. Şi ce plâns am tras de disperare!

Mi-a venit nenea de la vidanjare, care înainte să se apuce de treabă mi+a cerut bani. Cum aveam doar cardul, iar el nu îşi ţinea cititorul de carduri în cizmele de camuflaj, a trebuit să o chem pe una din colegele mele de apartament să stea cu nenea să mă duc eu noaptea la mama-automatelor bancare. Zis şi făcut!

Duminică seară, mă spălam liniştită pe dinţi şi ce îmi trece printre picioare? O şopârlă! Măi, eu înţeleg că stau într-o zonă deşertică şi că eu mi-am pus casa peste casa ei (asta am preluat-o de la ecologul Marius), dar totuşi, nu noaptea şi nu la mine în casă. În noaptea aceea, am închi-o în baie şi mi-am blocat uşa cu scaunul. Vezi Doamne, îmi spargea şopârla uşa să intre peste mine.

Ieri, am venit hotărâtă de la muncă să aspir în toată casa să speri şopârliţa, dar nu ia-o de unde nu e. Seara, povesteam liniştită cu al meu soţ (pe Skype că atât ne permitem deocamdată) şi ce aud eu:tctctc, şopârla la mine în cameră. Am făcut atac de panică! Eu strigam, Marius zicea că ia avionul şi vine să o scoată. Într-un final, cred că s-a plictisit şi ea, s-a resemnat şi a stat cuminte într+un colţ. Am dat fuga fuguţa, am luat aspiratorul…şi am aspirat-o. Apoi, am luat aspiratorul şi l-am baricadat în altă cameră, dar mami şi Marius, ziceau că îi e uşor să iasă. Aşa că ce soluţii mai aveam? Call a friend!

Aşa am şi făcut şi azi noapte am dormit cât de cât liniştită. Nu 100%.

Săptămâna de muncă a început pozitiv, cu multe chestii rezolvate. O singură chestie mai interesantă! Turcii nu au voie să părăsească ţara pentru moment, decât cu acceptul preşedintelui. Foarte democratic!

Leave a Reply

