Jurnal de vacanţă

Ascult pe repet piesa Ain’t nobody – Loves me better şi cred cu tărie că mi se potriveşte de minune mie şi soţului meu! Da, da, da! Acum e soţul meu!

Am avut o vacanţă tare frumoasă alături de el şi de familie. M-am relaxat, deşi în majoritatea timpului am fost pe fugă: acte, acte şi iar acte, că deh! aşa-i cu nume nou:)

Ne-am căsătorit fără mare tam-tam, dar cu multă dragoste şi încredere în relaţia noastră. Am spus câte un “DA”, original şi plin de tărie, am smuls câteva lacrimi şi ne-am promis că vom avea grijă unul de altul şi ne vom iubi la fel de mult şi peste 70 de ani:) Cel puţin!

E foarte drăguţ să te trezeşti dimineaţa alături de cineva drăguţ şi iubitor, care s-a trezit cu mult mai repede doar să-ţi facă poze la mutriţa adormită şi să îţi vorbească în cel mai sincer mod cu putinţă, neştiind că este auzit!

A fost drăguţ să pun puţin umărul la aventura învăţării limbi franceze pe care Marius s-a apucat să o înveţe vara asta. V-am mai spus că am un soţ deştept? Pleacă în Franţa peste 4 zile cu o bursă! So, this is how our French adventure begins!

Am fost şi la mare, dar dat fiind faptul că am fost total dezamăgită şi nu aş vrea să fac reclamă negativă, voi spune doar că m-am bucurat de soţul meu romantic şi dansator (să fii aplaudat de un restaurant întreg, e ceva:) ).

La Reghin, nu am stat extrem de mult, dar nu din cauza faptului că acum am buletin de Bucureşti, ci din cauza circumstanţelor. Oricum, atât eu, cât şi Marius ne-am simţit grozav şi foarte răsfăţaţi. Mama ştie de ce!

A fost aşa de frumos că nu găsesc cuvinte potrivite să descriu cum mă simt acum la mai puţin de 24 de ore de la întoarcerea mea în Turcia! Dar va fi bine, vorba cântecului! Mai avem puţin până vom sta mereu împreună şi nedespărţiţi.

Mulţumesc pentru o lună extraordinară!

Leave a Reply

