1 an de blog

De curând am împlinit un an de când Poka mi-a făcut blogul.

Nu am scris prea mult, nici prea puțin, dar cert este faptul că această modalitate de exprimare, în scris m-a ajutat să mă descarc de cele mai multe ori. Îmi place asta și mă simt bine făcând asta.

Așa cum am făcut până acum și de acum încolo voi avea grijă să postez lucruri pe care le trăiesc, le simt, voi împărtăși experiențe și povestioare amuzante.

Ei bine, în momentul asta mă aflu într-o perioadă agitată a vieții mele. Plină de oameni noi, de experiențe noi și de multe chestiuni care nici măcar nu mă lasă să mă odihnesc bine noaptea. Dar asta nu înseamnă că e neaparat rău. Îmi face timpul să treacă mai repede până la cea mai importantă zi din viața mea.

Mi-am dat seama că mi-e dor de România prin prisma oamenilor dragi mie care trăiesc acolo. Mi-e dor și de păduri, de umbră și de posibilitatea de a umbla cu o fustă, de altfel decentă, până la genunchi, fără ca nimeni să se uite chiorâș sau să se ia de mine. Mi-e dor de cățeii mei:)
11536857_918872041502367_378363746_n

11647208_918872038169034_1567738961_n

11650502_918872028169035_1420702786_n

Săptămâna aceasta ne pleacă studenții ERASMUS. M-am obișnuit cu ei și cu năzbâtiile lor. M-am obișnuit să îi văd și să îi cert. De câte ori am făcut îmi pot câștiga pe drept titlul de scorpie:))

11117441_918872021502369_504514093_n

Tot în această săptămână am aflat cum a învățat soția șefului meu limba engleză. Credeți-mă e de-a dreptul amuzant. De ce? Păi, atunci când șeful meu a început Doctoratul s-au mutat în UK. Ea, nu știa engleză, el era mereu plecat. Se plictisea rău, asta până într-o zi când ce să vezi, la ușă îi sună martorii lui Iehova. Atunci a avut o revelație: ce ar fi dacă ea i-ar invita des pe la ei, ar vorbi și astfel ea ar învăța engleză? Zis și făcut! Fără nici o astfel de intenție din partea acelor oameni, aceștia au ajutat-o mai mult decât au crezut. Ingenioasă idee aș zice eu:)

Când oameni vor, pot!

Până una alta, cam atât a fost postarea mea de azi. Merg să îmi ac bagajul…plec!

Leave a Reply

