Primăvara începe cu vești bune…

Deși titlul articolului meu poate părea ușor nepotrivit întrucât oficial Mai este ultima lună de primăvară, din punctul meu de vedere acest anotimp abia începe.

În Elazig a fost rece și ploios tot timpul de dinaintea plecării mele în Lituania. Când m-am întors: Surpriză! E o vreme așa frumoasă că îți vine să sari mereu într-un picior de fericire! Pe mine vremea bună mă inspiră.

Tocmai de asta mai am un pic și îmi termin de scris disertația. Yeyy!!! Estimez că voi termina în aproximativ două săptămâni, asta în cazul în care volumul de muncă la birou nu va fi exagerat. Săptămâna aceasta am avut groaznic de mult de muncă, pe motiv că am lipsit o săptămână pentru delegația din Lituania.

Cred că de acum o să îmi fac treaba în avans căci peste 13 zile plec iar în delegație:))
De data asta plec în Polonia, pentru 9 zile. Care este cea mai bună veste? Că vine și elementul cu mine!!!!!

Deh…așa e dragostea între avioane:)

Leave a Reply

