Lituania – Ziua 6

În cea de-a șasea zi a experienței mele în Lituania, am ajuns la Vilnius. Acum, gândidu-mă la evenimentele ce urmau să se petreacă, parcă aș tinde să cred faptul că acest oraș nu m-a încântat prea tare din prisma stresului pe care îl resimțeam.

Am avut ocazia să vizitez Vilniusul atât pe timp de noapte, cât și pe timp de zi. E un oraș „concentrat” dacă aș opta să mă exprim așa. Toate obiectivele turistice sunt concentrate într-un singur loc, cunoscut ca și orașul vechi. O mulțime de catedrale catolice, castele vechi, luminițe.

Are o stradă principală, amenajată în stilul spaniol sau italian, cu multe terase, flori și lumânărele.Într-un fel sau altul aduce puțin a zonei cunoscute ca Centrul vechi al Bucureștiului. Doar că în a noastră capitală este mai frumos.

În Vilnius am văzut mult mai multe gunoaie de cât prin orașele pe care am avut ocazia să le vizitez. Asta, deși am recunoscut pubele albastre, verzi și galbene, amplasate conform normele europene. Aș putea spune că mă așteptam la puțin mai mult.

Totuși, asta nu înseamnă că nu merită vizitat. Are panorame drăguțe, e plin de spații verzi și de oameni plimbându-se non-stop.

DSCN6024

DSCN6062

DSCN6080

Leave a Reply

