Lituania – Ziua 5

Ultima zi întreagă în Klaipeda! Mâine voi merge la delfinariu, iar după show voi pleca spre Vilnius.

A fost o zi obositoare, dar frumoasă. Am participat la un târg educațional de la care mă așteptam să fie plictisitor și total neinteresant, însă am avut o surpriză. Era vorba despre un târg în care studenți din mai multe țări simulau existența unor diferite firme și încercau să își vândă produsele într-un mod cât mai convenabil. Vânzarea produselor nu se facea pe bani adevărați, ci pe baza unor cecuri, pe care le primeai după ce îți deschideai cont la o bancă virtuală, la intrarea în târg.

Profesorii lor coordonatori au fost mai mult decât mândri de ceea ce studenții au reușit să facă, punând în practică toate cunoștiințele lor teoretice. Tranzacția presupunea seriozitate maximă, astfel încât contracte erau încheiate, cecuri completate și produse vândute.

Acest târg reprezenta și o competiție, la finalul acestei zile câștigătoare fiind echipa cu cel mai mare profit. Super idee zic eu!

Am aflat despre lituanieni că le place să se distreze, să danseze, să cânte și că sunt oameni foarte calzi.
M-am bucurat din plin de experiența în Klaipeda și sper să revin aici curând!

Leave a Reply

