Lituania – Ziua 4

Astăzi am avut o zi minunată, în care am mai învățat ceva despre Lituania și lituanieni.

Primul lucru ar fi că nu prea se au cu estimările, astfel încât la ei 10:15 va însemna de fapt 12:15 și că 200 de metri pot fi egali cu 2 kilometri fără probleme. Astfel, în cele două ore pe care în mod normal trebuia să le petrecem așteptând autobuzul pentru a merge în celălalt capăt al insulei, ne-am plimbat. Nimic mai potrivit. Am găsit o plajă goală, cu leagăne și am redevenit copil. Am râs non-stop dându-mă în ele.

Apoi, am vizitat Curonian Spit, dunele de la Nida înscrise în patrimoniul UNESCO. Peisajul e cam așa: pădure, nisip, mare! Asemenea dunelor lui Pilat din Franța. Minunat, sau cum ar spune Dominique, franțuzoaica grupului:” Merveilleux”!

Am observat că lituanienilor le place foarte mult să folosească bicicleta și că au piste speciale pentru asta oriunde. Tot ca și sport, ei afirmă că baschetul e a doua lor religie.

Am înțeles și afirmat toți cei din grupul nostru că nu prea știu să facă marketing. Au ce, dar nu știu cum să vândă.

O altă zi reușită, cam asta ar fi concluzia mea:)
11117409_890972187625686_1413268838_n

Leave a Reply

