Lituania – Ziua 3

Astăzi am aflat că lituanienilor le este incredibil de cald atunci când au temperaturi de 27 de grade. Mi-au spus că se simt de parcă nu au destulă putere de muncă și sunt moleșiți.

Tot astăzi, am aflat și că nu sunt prea încântați atunci când lumea îi consideră doar o reminiscență rusească.

Cei din Klaipeda au un autobuz care merge către stația ”Big As”…eh, eu în mintea mea bolnavă i-am mai pus un ”s” la sfârșit.

Am vizitat astăzi orașul Palanga, situat la aprox 30 de kilometri de orașul în care sunt cazată. Doar un cuvânt am de spus: Minunat – lăcușoare, plajă, mare, nisip extrem de fin, parcuri și cărărui care mai de care mai ademenitoare.

Îmi mențin părerea că Lituania are autostrăzi bune, cu un singur amendament: drumurile din oraș nu au aceeași calitate.

Tot astăzi am încercat pentru prima dată pisică de mare. Un gust dulceag, asemănător puiului, cu niște sos extrem de gustos. Yummy Yam.

Mâine se anunță a fi o zi și mai interesantă, întru cât voi vizita un oraș care aparține patrimoniului UNESCO.

See you tomorrow!

Leave a Reply

