Lituania – Ziua 2

Am început ziua amuzant. În drumul spre micul dejun, am descoperit câteva chestii interesante. Așadar, ca să ajungem la sala unde se ia micul dejun trebuie să coborâm de la etajul 6, să urmăm o linie portocalie care începe la recepție, ieșim pe o ușă și mai apoi urcăm două etaje, mai urcăm juma de etaj, ajungem la un lift și comandăm liftul apăsând pe numărul etajului la care vrem să mergem, nu unde suntem, căci liftul nu are comandă în interior. Drăguț, nu?

Pe parcursul maratonului mai sus detaliat, am observat că în hotel există două cluburi de streaptease. 🙂

Lituaniencele sunt ori frumoase de pică, ori urâte de zici că au băut vodcă toată noaptea.

Am învățat două cuvinte azi!!! ”auciu” – mulțumesc și ”labas” – bună ziua 🙂 Sunt ferm convinsă că nu așa se scriu.

Prezentarea mea a fost chiar drăguță, iar oamenii au fost mai mult decât interesați de ceea ce reprezentăm noi.

Am schimbat părerea unei franțuzoaice despre România! Yey:)

Să vedem ce ne rezervă ziua de mâine!

Leave a Reply

