Lituania – Ziua 1

Dupa 15 ore de călătorie, iată-ne ajunși în Klaipeda, Lituania.

Nu am fost niciodată în Rusia, dar vă pot spune cu siguranță că seamănă mult 🙂 De unde știu? Păi din filme, după fețele oamenilor, după fizicul lor, dar și după grai, ”Spasiba”, ”dai, davai”, ”privet” și ”paca paca” fiindu-mi cunoscute:)

Lituania are autostrăzi bune și este o țară extrem de verde! Copaci mulți și deși, eoliene și foarte foarte puține gunoaie, din ce am reușit să văd până acum.

Am mers 3 kilometrii jumătate pe jos încă din prima seară. Am vrut să mănânc ceva tradițional și mi-a fost recomandată supa de roșii cu lapte de nucă de cocos. De bun a fost bun, dar după cum spune și elementul – laptele de cocos, tradițional? :))

Să vedem ce ne rezervă ziua de mâine! Până acum – thumbs up!

Leave a Reply

