1 an

A trecut un an de când eu și Marius am hotărât să începem ceva frumos: am plănuit să ne construim o viață împreună. Anul acesta, am pus bazele relației noastre, am așezat piatra de temelie acolo unde îi era locul. Nici eu nici el nu am plănuit în detaliu lucrurile pe care aveam să le facem pentru a susține evoluția relației noastre, ci le-am lăsat să meargă de la sine. Iar asta le-a dat o valoare și mai mare.

Cum mi-am dat seama că Marius înseamnă pentru mine mult mai mult decât orice persoană care a beneficiat cândva de statutul de prieten al meu? Lângă Marius mi-am alungat orice teamă, cu excepția uneia: mi-e foarte frică să nu am destul timp să mă bucur de el, de noi sau de fericirea noastră.

Marius e prietenul meu cel mai bun, iubitul meu, persoana care face mișto de mine cel mai mult, dar nu mă deranjează niciodată asta pentru că o face într-un mod iubitor, grijuliu și atent. Mâine, am să zbor peste România, am să zbor peste Marius, iar cei 2000 de kilometrii distanță se vor transforma în mai multe mii de metri înălțime, dar totuși cumva simt că ale mele gânduri vor fi și mai aproape de el.

Te iubesc element:*

Leave a Reply

