Ce e în neregulă cu lumea?

Astăzi pentru că am avut un program mai lejer după muncă, mi-am propus să trec prin centrul orașului să îmi rezolv din treburile ce se anunță pentru săptămâna viitoare.

Astfel, principalul obiectiv era compania de telefonie mobilă, de la care urma să obțin un tarif mai convenabil pentru convorbiri internaționale, dat fiind faptul că urmează să dau o raită prin nordul Europei.

Ca orice fată însă, am zărit un magazin cu haine și am intrat. Lucru în neregulă no.1 – Cânta Guță!!! WTF?

În același magazin, rotindu-mi ochii aiurea zăresc un tricou pe care scria ”Life is better when you are drunk”. Lucru în neregulă no.2 – Parcă erați musulmani fraților! Nu alcool, nu păcatelor!

Lucru în neregulă 3, de fapt în regulă dar nu pentru acest oraș, era machiajul unei fete. Foarte cool, foarte diferit, foarte rock!

AAA…cerul a avut azi nuanțe de roșu pe un fond gri. Se anunța furtună de praf, nu cu stropi de ploaie.

No asta da!!!

PS: Pt. Poka – mi-am luat tricou cu Minioni !!!

Leave a Reply

