La ce mă gândesc eu când…

…ajut un om, făcându-i din treabă, dar ținându-l lângă mine să învețe și nu o face? Mă gândesc că unii oameni ori sunt leneși ori sunt limitați ori se limitează singuri. Ultima variantă mi se pare cea mai tristă.

…fac o treabă de care sunt mulțumită din punct de vedere profesional, dar care mi-a luat din timpul destinat chestiilor personale, gen scrierea la disertație? Mă gândesc că dacă voi fi suficient de harnică, voi putea recupera și îmi pot atinge obiectivele.

…oameni pe care i-ai văzut doar o dată în viața ta își scriu zilnic, pentru a menține legătura cu tine, dar nu se supără când tu le răspunzi de maxim două ori pe săptămână? Mă gândesc că sunt o tipă cât de cât ”mișto”.

…sunt contactată și solicitată pentru chestiuni care aparțin de fapt unei funcții superioare mie? Mă gândesc doar că sunt capabilă.

…oamenii din jurul meu cred că poate vorbesc prea mult despre ce fac eu? Mă gândesc că cei care vor să o asculte o fac și încearcă să mă susțină, iar alții se vor îndepărta încetul cu încetul.

…verific contul din bancă și văd că nu mi-a intrat salariul? Mă gândesc că e o păcăleală de 1 Aprilie.

…când ies de la sport? Mă gândesc că am renăscut.

…mă gândesc? Mă gândesc că iubesc!!

 

Am atâtea lucruri la care vreau să mă gândesc și pe care vreau să le fac în viața asta. Astăzi m-am hotărât că vreau să trăiesc mult! 🙂

Leave a Reply

