O nouă săptămână – idei

Am început o nouă săptămână în forță!

1.1:45 antrenament după 3 săptămâni de pauză. Acum sunt bine, dar să vedem ce surprize îmi aduce dimineața:)

2.Am avut un week-end pe care nu știu cum să îl definesc. Aș putea să fac un rezumat și să spun că a fost benefic.

3.Simt că totul e așa cum trebuie să fie.

4.Am cel mai bun element din lume.

5.Nu îmi place că s-a schimbat ora.

6. Mâine e ultima zi din Martie. Ce înseamnă asta? Că e din ce în ce mai puțin până îmi voi schimba locația. Și chiar mult mult mai puțin până când voi mai adauga un nume de familie la colecție.

7. Mă simt ca un JEDI. Forța fie cu mine:)

 

Leave a Reply

