Zâmbet de sus

Azi…azi este o zi deosebită. De obicei aș fi tratat-o ca pe o zi urâtă, tristă, care nu ar fi trebuit să existe în calendar. Și totuși în cei 5 ani, care se împlinesc astăzi, de la moartea tatălui meu am învățat că nu e de vină 27 Martie pentru ce s-a întâmplat.

În anii trecuți, mă simțeam tristă și dezolată gândindu-mă la tot ce a lăsat tata în urma lui: incertitudine, suferință, teamă, distanță. Ai fi tentat să crezi că moartea cuiva îi unește pe cei rămași. Ei bine, eu cred că îi dezbină.

Și totuși astăzi, a fost diferit. Îi povesteam elementului că mă simt fericită, mă simt împlinită. Cred că zâmbetele mele de astăzi au fost trimise de sus. Mai sus decât orice.

Am avut o zi reușită atât din punct de vedere personal, cât și profesional.

Pe plan personal, mi-am dat seama cât de bine mă înțeleg cu elementul și cât de mult mi-l doresc pentru mine. Astfel, atunci când mi-a povestit că era să îl lovească mașina și că o tipă i-a făcut apropouri, ghiciți la ce am reacționat? La cea de-a doua chestie clar!!! 🙂

E drăguț și să rememorezi împreună cu mama ta jocuri de cuvinte pe care le foloseați cu ani în urmă pentru a vă tachina. Bine, nu o să dau din casă la ce facem referire 🙂

Pe plan profesional, astăzi am primit laude. Un proiect pe care l-am făcut singură singurică a trecut de aprobarea Agenției Naționale și a instituțiilor politice din Turcia, aflându-se acum la Bruxelles, la Comisia Europeană. Ta na na na…dacă mi se aprobă proiectul….I will change some lifes:)

În rest, sunt veselă și dacă închid ochii, îl văd pe tata zâmbind….

DSC07208

Leave a Reply

