Gânduri de vineri

Astăzi este pesemne Ziua Internațională a Fericirii. E drăguț că există o astfel de zi, dar vorba elementului: ”Noi suntem fericiți în fiecare zi”. Așa vă urez și vouă: Transformați fiecare zi într-una fericită!

Tot astăzi s-au încheiat aplicațiile pentru Erasmus: 438 de aplicații. Nu foarte multe într-o universitate cu 36.000 de studenți și nici comparativ cu cele peste 900 de anul trecut.

Legat de acest aspect totuși, altul a fost lucrul care mi-a atras atenția mie mai mult. Care? Studenții nici măcar nu știau ce e acela un CV. Cum să ajungi la facultate și să nu știi ce este un CV? Cum mă pot aștepta să știe să îl completeze corect? Cum mă pot aștepta ca o studentă la Sport să nu știe ce înseamnă Physical Education?

Mai am un motiv în plus de fericire azi: Tema pentru lucrarea de dizertație mi-a fost aprobată!!! De mâine mă apuc de scris.

Happy! Happy! Happy!

Mai am un singur dor…să îmi revină vocea…

 

Leave a Reply

