Mai noi…mai vechi

A trecut un an… Da, azi se împlinește un an de când m-am mutat în Turcia, de când am început să lucrez pentru universitatea Firat. Azi se împlinește un an din ziua în care mi-am cunoscut viitorul soț, un an de când viața mea a început s se schimbe în toate felurile cu putință.

Înainte să ajung aici mă consideram matură, mă consideram oarecum înțeleaptă, dar aveam și am în continuare dorința de a învăța și de a evolua. Sunt mândră de ce am realizat până acum. În mintea mea nu este un lucru mărunt ca primul tău job să fie unul la nivel internațional, pe o poziție bună, cum țara noastră nu părea să-mi poată oferi atunci.

Dar nu e totul lapte și miere. În acest an de zile am avut dezamăgiri atât de multe, încât cred că toate celelalte acumulate în 22 de ani au fost depășite. Am trecut peste, am luptat, m-am adaptat. Asta a lăsat însă să se vadă multe schimbări în ceea ce mă privește.

Vorbeam cu mama ieri și îmi spunea cât de triști au rămas ea și cu tata după ce am plecat de la Reghin. Mi-au spus că li se pare că nu mai am același zâmbet, că sunt mult prea sobra pentru cadrul familial în care mă aflam, că nu mai fac glume și că nu mai sunt zăpăcită.

Elementul mi-a spus și el că a observat în comportamentul meu mici detalii care țin de mediul în care trăiesc acum și de limitarea la care mă supun. Dar tot el m-a asigurat că multă iubire și schimbarea mediului mă va ajuta mult.

Nu judec, nu vreau să mă plâng. A fost alegerea mea și nu o regret. Poate m-am maturizat și mai mult, poate că primul an de muncă a fost greu și o oboseală cronică a pus stăpânire pe mine. Poate, poate….

Mai am încă 8 luni și 13 zile de petrecut aici, după care sunt sigură că nu mai doresc să îmi prelungesc contractul. Vreau să plec spre libertate, vreau să mă bucur de familia mea, care vorba aceea…se mărește.

Apropo de asta. Am fost acasă…am stat 9 zile și a fost minunat. Elementul meu m-a așteptat la aeroport cu mare dragoste. Iar eu voiam să îl îmbrățisez cu nerăbdarea unei iubite care a avut un zbor de 40 de minute cu turbulențe multe și care și-a așteptat bagajul o oră!

Elementul meu romantic, mi-a adus cele mai frumoase flori și mi-a dat cea mai caldă îmbrățișare. Data viitoare când mă va aștepta la aeroport va fi pentru a mă face soția lui!

11063277_870857106303861_480089428_n

 

11040299_870857009637204_1041590180_n

 

Apoi, am plecat la Reghin la mami, la tati, la Ari, la Ionuț și la Terry. Dar nu am plecat singură, ci cu Marius și părinții lui, că deh! trebuiau să se cunoască și cuscrii. A fost extraordinar de frumos. Părinții noștri s-au plăcut și s-au comportat de parcă se știau de ani de zile. Asta ne face pe noi mult mult mai fericiți!

10984890_870856636303908_573709110_n                                              11074811_870856606303911_625750893_n

 

Am avut multă treabă la Reghin și poate nu am reușit să le arăt îndeajuns alor mei că mi-au lipsit și că îi iubesc mult.

Lucrul cel mai important este că suntem foarte pregătiți de nuntă. După cununia civilă care va avea loc anul acesta în Iulie, ne-am rezervat restaurantul și toate celelalte chestii necesare pentru nuntă, pentru anul viitor în 24 Septembrie. Cei apropiați nouă, vă rugăm nu vă faceți planuri pentru această zi!

Ne-am întors la București cu emoții, căci avem un bubuță ușor grăbit care ne-a pus în alertă, dar unde elementul m-a tratat ca pe o prințesă în toate zilele ce ne-au rămas și pe care le puteam petrece împreună. Am vizitat muzee, ne-am plimbat, am fost la cumpărături și am gătit. Ce mai, ca o familie ce suntem!

11040141_870856946303877_698738132_n

  11046998_870856892970549_1676452576_n

  11073431_870856686303903_1930806480_n

 

Mi-a fost foarte greu să plec! Extrem de greu…și e din ce în ce mai greu să fiu departe de toți. Aș vrea să am pe cineva drag aproape, aș vrea să fiu eu, să nu mă schimb!

La mulți ani de experiență îmi doresc, dar nu aici!

Vă iubesc mult pe toți cei de acasă!

One thought on “Mai noi…mai vechi

  1. in sfarsit….realizezi ca acolo nu-ti este locul,ca nu mai esti tu…….sa treaca odata totul si fi dinou tu…acea tu de cand te stiu eu….te iubesc…:-*

Leave a Reply

