Idei de miercuri

1. Mi-am dat seama că merg foarte mult pe jos, ceea ce mă face bucuroasă. Mi-am promis cândva că dacă voi mai merge vreodată, nu o să mă mai plâng de picioare.

2. Unii oameni nu sunt destepti, desi au potential. De ce? Din cauza orgoliului.

3. Încă mă las afectată uneori de cuvintele oamenilor care nu-și văd paiul din ochi.

4. A.M.R 7 🙂

5. Sport, sport, sport.

6. Sunt confundată frecvent cu studenții. Sunt tineri, dar e drept că majoritatea studențiilor cu care am tangență sunt mai mari decât mine.

7. Oamenii mă tratează ca pe un student oarecare, până spun cuvântul magic :”Georgiana”. Răspunsul este invariabil același :”Tu ești? Încântat….înainte ne auzisem doar la telefon”.

8. Lumea îmi admiră turca. Ceea ce e de bine:)

9. Toată lumea îmi spune că am slăbit. Și asta e de bine:)

10. Încerc să fac fapte bune și să îmi corectez greșelile de comportament.

11. Îl iubesc pe element mult și mi-e dor de el.

12. Îmi iubesc familia și pe Terry!

 

Noapte bună:)

 

Leave a Reply

