Am pierdut un om minunat – Prof. Dr. Nuri Orhan

Mai ieri vă spuneam despre ziua mea minunată. Azi a fost o zi foarte tristă pentru mine. A plecat dintre noi omul care mi-a schimbat viața, omul care mi-a dat o șansă, omul care nu a văzut în mine doar o simplă stagiară. A fost omul zâmbitor și dornic să te asculte oricând, fără să conteze câtă școală ai, cine ești. Ba chiar îi făcea mai multă plăcere să discute cu oameni simpli, decât cu cei cu funcții și pretenții gratuite.

A fost un om al oamenilor. Zâmbitor, glumeț, autoironic și cu mintea deschisă.

Un om trecut prin viață care a stat de vorbă cu mine ca și cum am fi de-o vârstă sau eu mi-aș permite să cred că aveam aceeași experiență. Mi-a împărtășit din cunoștiințele și trăirile sale, mi-a dat o porție de optimism la fiecare întrevedere.

Ultima dată l-am văzut luni, am râs, am zâmbit și m-a prezentat cuiva spunând:”Ea e Georgiana, e româncă. A fost studenta noastră și văzând că e bună în ce face i-am spus să lucreze cu noi. A venit, dar se pare că o vom pierde. Se mărită cu Marius.”

Hocam, se pare că noi v-am pierdut. Prea devreme…sper că sunteți în Rai și că aveți ocazia să faceți caricaturile unor îngerași drăguți.

Vă mulțumesc!

Leave a Reply

