De ziua mea…

De ziua mea m-am gândit mult la casă, la cei dragi, la cei pe care aș fi vrut să îi am aproape. Cei cu care am vorbit înainte de această zi știu că nu aveam de când să îmi sărbătoresc ziua în nici un fel, fiind prima pe care o sărbătoresc departe de casă, în cei 23 de ani împliniți astăzi.

Ziua mea a început frumos. Ruptă de somn, dar încercând să stau trează, cu ajutorul elementului care îmi spunea o poveste, incluzându-l pe cățelul meu Terry de care mi-e tare dor. Dragul de el a vorbit o oră încontinuu, doar să mă țină trează și să îmi spună primul ”La mulți ani!”. Mi-a dăruit un buchet de ghiocei…așa, de la 2000 de kilometri departare. Minunile există.

Apoi, deși am avut o zi agitată la servici, am fost plăcut surprinsă să îi văd pe studenții noștri noi (nume de cod, prospături), care după ce au urcat în duba care urma să ne ducă la Poliție (Nu, nu suntem infractori…avem nevoie doar de permise de ședere), mi-au cântat ”La mulți ani!”.

Mai apoi, am primit telefonul unui prieten vechi! M-am bucurat nespus!

Am luat prânzul cu Hediye și am primit un nectar de piersici de la Tolga.

Ruya, a fost cea care a deschis șirul torturilor pe care aveam să le primesc astăzi. Mi-a făcut o surpriză plăcută, pentru că nu mă așteptam. Știe că mă căsătoresc, așa că darul ei a fost pentru noi, pentru casă! Mulțumesc!

11007414_375620055950279_1454850952_n                                                                  11015749_375620072616944_38375033_n

 

Apoi, Izzet m-a întrebat dacă am program după muncă. Am zis nu, pentru că nu voiam să ies din casă. A zis ”OK, atunci, păi hai să mergem la 6 să luăm un radiator pentru studenți.” Am zis ok, mai ales că știam că au nevoie. La 6 fără câteva minute m-a sunat și m-a rugat să ne vedem la 6:30. Am zis ok, fără probleme.

Când m-a luat de acasă, vorbea la telefon (Sau cel puțin așa credeam). Vorbea detaliat și am deviat din drumul către magazinul respectiv, pentru a măsura cu exactitate ceva în casa studențiilor. Nu m-am prins deloc….când colo, acasă la studenți mă aștepta asta :

 

 

DSC05664

După o seară frumoasă petrecută în compania lor, m-am întors acasă. Hediye mi-a spus că vrea să vorbească cu Marius. L-a sunat pe Skype și atunci când am apărut și eu a zis că merge să își facă un ceai. Ghici ce? A apărut cu asta:

11009002_797578666963136_513496308_n

 

Da! Încă un tort! Nu am avut niciodată trei torturi de ziua mea:)

Ea a vrut să sărbătorim cu Marius, chiar dacă pe Skype. A fost frumos și mă bucur mult pentru asta. M-ai ales pentru lumânarea cu TE IUBESC…din partea elementului.

Vă mulțumesc nespus de mult dragilor! Mi-ați făcut ziua mai frumoasă decât mă așteptam. Mă simt iubită și mai liniștită. Încă mai sunt oameni care țin la mine:)

Mulțumesc și pentru celelalte daruri primite. Vă asigur că toate sunt speciale și le voi folosi cu mare drag! Mulțumesc că m-ați făcut să mă simt importantă. Un zâmbet!:)

Leave a Reply

