Un sâmbure de optimism

Atunci când sunt triști oamenii parcă se cufundă într-o prăpastie fără fund. Nu știi niciodată cum e pe fundul ei sau dacă are unul, căci întotdeauna ți se pare mai rău și mai rău.

Totuși, un om puternic nu se lasă cu una cu două, îi ia ceva timp să fie demoralizat total.

Dar ce facem cu situațiile în care ceva, oricât de mic ne iese cum dorim noi? Ne agațăm de asta și optimismul câștigă teren dublu față de pesimismul anterior exprimat.

Azi, m-am simțit foarte bine. Fericită, deșteaptă, sigură pe mine. Ca și cum orizontul meu nu are nici o limită. Pot zburda și mă înălța cât doresc eu de mult. Pentru alții reușita mea nu înseamnă nimic. Pentru mine, această zi a însemnat poate cât o luna la un loc.

Keep on being happy and smile!

Ce ți-e pregătit, te așteaptă!

G.

Leave a Reply

