O lume paralelă

Turcia este o țară frumoasă și punct.

Dar pe lângă frumusețea ei și cele 1001 de nopți, aceasta are și părțiile ei mult mai greu de înțeles pentru noi muritorii de rând europeni. Să vă dau un exemplu:

Una dintre cele două colege de apartament pe care le am are 32 de ani. E o tipă foarte mișto, deschisă la minte și la nou, modernă, cu o gândire asemănătoare cu a mea într-o proporție de mai bine de 70 %. Acum, această tipă independentă, deșteaptă, cu loc de muncă a avut până nu demult un iubit. La ce o să vă gândiți? ”Ei, ce e anormal în asta?”

Nimic, așa aș zice și eu. Dar ce ați spune dacă aș mai adauga și faptul că tipul în loc să respecte memoria părințiilor ei morți, o înjura de ei de fiecare dată? Urât, foarte urât ați spune, dar se mai întâmplă.

Și dacă aș adauga că îi cerea bani împrmut și nu îi înapoia niciodată, cum ar fi? Și mai nasol. Ce ați sfătui-o să facă? Să se despartă de el, nu? Exact asta a făcut!

Doar că…doar că el nu se lasă! O amenință, o urmărește. Îi spune că va vorbi cu familia ei și îi va povesti despre relația lor. M-a sunat plângând să îmi spună asta.

Eu am răspuns: ”Așa și?”, crezând în naivitatea mea că toate familiile sunt ca a mea.

Ea mi-a răspuns prin ceva ce m-a șocat:” Georgiana, aici lumea nu este ca cea în care ai crescut tu. Familia mea nu e ca mine. Dacă află că am avut iubit, mă omoară. Și nu glumesc!”

Știți, este un serial ce rulează acum în România, ”Puterea Destinului” și pe lângă faptul că am avut ocazia să ajung pe platourile de filmare și să vizitez împrejurimile, m-am convins demult, și acum am primit și confirmarea că viața într-unele familii turcești este exact ca cea din film.

Mi-e greu să înțeleg astfel de lucruri:(

DSC00232

DSCN2205

 

DSCN2191

Leave a Reply

