luni – 26.01.2014

M-am simțit tare fericită azi!

Vremea bună mă binedispune și îmi dă energie și optimism. Azi am fost cu gura până la urechi.

Mi-am terminat niște activități importante la birou, am terminat și proiectele pentru master (Doamne ajută, mai este doar un semestru), am uimit niște oameni și satisfacția mea a fost inegalabilă.

O plimbare de vreo 4 kilometrii, din loc în loc, din departament în departament și un antrenamente de 1 ora și 40, taeboo, exerciții pentru abdomen și puțină yoga!! eee?

O baie fierbinte și un ceai de macieșe…

Săptămâna a început bine:)

Leave a Reply

