Mamă, de ce m-ai educat?

Unii oameni nu prea merită respect.

Nu mi-am dat seama de asta abia acum, însă mă conving tot mai mult pe zi ce trece. De ce? Păi uite așa.

Oamenii au o plăcere enormă să se simtă șefi. Cu ce îi ajută asta? Nu știu și nici nu am înțeles vreodată. E bine să existe un lider, dar lider înseamnă cel ce muncește cot la cot, nu cel care dă ordine.

Vă mai amintiți că vă povesteam cu ceva timp în urmă că traduc pentru Poliție? Ei bine, se pare că în mintea unora e ilegal să traduci pentru poliție. E ilegal și imoral ca tu să faci ceva ce alții nu pot să facă. De ce? Păi dacă vei câștiga tu cu 50 de bani mai mult?

Eu am tradus! Pledez vinovată. Dar am tradus cu acordul șefului meu de la acea vreme, am spus tuturor, pentru că nu aveam de ce să ascund asta. AAA, nu am luat nici un ban!

De ce? Că așa sunt eu, mai fraieră!

Și acum să mi se spună că m-a salvat de la concediere și că ar trebui să fiu mai PRIETENOASĂ cu el, un moș de 60 și ceva de ani, nu e ceva chiar pe placul meu.

I-am spus domnului cu toată sinceritatea din lume, să ia măsurile pe care le crede de cuviință, că eu nu am să-l implor să nu o facă. Există destul de multă lume care mă vrea ca și angajată sau ca și parteneră.

Să nu uităm că domnul care se crede șeful meu, nu e șeful meu! Și că nu am de ce să îl vizitez săptămânal, cum zice el că s-ar cuveni.

Iar când m-a întrebat de ce nu predau Engleză altora știți care a fost răspunsul? I-am spus că nu am timp, că am de tradus pentru Poliție.

Acum drept să vă spun mă amuză enorm persoanele care vor să scape de mine. Ele nu se gândesc nici o secundă cât vreau eu să scap de ele!

Ei, ei, ce mă ambiționează!

Dacă aveți impresia că mă plâng prin postarea asta, să știți că nu o fac! Prezint doar specimenele umane pe care le mai întâlnesc în deloc plictisitoarea mea viață.

P.S. Azi am mers 6 km pe jos, sunt mândră:)

 

 

Leave a Reply

