Logodna noastră

A fost o perioadă de câteva zile bune în care nu am mai scris nimic pe blog. Nu am scris pentru că într-un fel sau altul nu aveam rabdare, sosirea elementului se apropia şi nu aveam altceva în minte decât astaJ

Elementul a sosit vineri! Mi-a fost greu spre imposibil să îl las acasă şi să mă întorc la birou. Orele parcă nu mai treceau, nu mă puteam concentra la nici o activitate.

La 5 fără 10 am plecat de la birou şi am ajuns mai repede pe jos decât dacă aș fi luat autobuzul. Vă puteți da seama cât de grăbită eram!

Elementul meu în loc să se odihnească, s-a pus pe pregătit surprize. Vă spun doar atât: când am intrat în casă erau lumânărele peste tot! Restul e tăcere J

A fost minunat să îl am lângă mine din nou, după o lună şi jumătate de când nu ne mai văzusem.

A doua zi, de dimineață (foarte dimineață pentru o zi de sâmbătă – 7:30), m-am trezit brusc, ca din vis şi văzându-l lângă mine i-am dat un pupic. S-a trezit şmecherelul şi făcând pe somnorosul îmi spune că a adus ceva din Romania ce trebuie să îmi arate.

Nici că m-am strofocat prea tare…am închis ochişorii în speranța că mai prind măcar câteva minuțele de somn. Șmecherul de fostul meu iubit meşterea prin apropiere întrebându-mă dacă ştiu cât mă iubeşte, dacă am încredere în el…apoi m-a luat în brațe şi m-a întrebat dacă vreau să fiu soția lui. Şi normal că am răspuns DA…acum şi pentru totdeauna!

Acum nu o să vă dau toate detaliile căci consider că trebuie să rămână speciale şi private, însă vă pot spune doar că mi-a motivat printr-o scrisoare de ce mă vrea de soață iar la sfârşit a mai făcut un gest care mi-a demonstrat încă o dată ce logodnic atent am.

Marius este geolog şi acum ceva timp îi distribuiam fotografia asta pe Facebook, cerându-i să mă ceară aşa de sotie când va fi momentul.

 

10653745_819869128044348_2732302984741129427_n

 

 

Iar scumpul de el a făcut-o:

 

10887910_823296387726600_363242785_n

 

 

Ești cel mai bun iubit, logodnic şi viitor soț pe care l-aş fi putut avea vreodată!

Leave a Reply

