Christmas may come!

Am avut un weekend destul de drăguț, comparativ cu perioada mai dificilă pe care am traversat-o de curând.

Asta se datorează în principal faptului că este ultimul week-end fără al meu element. Căci el vine și ne vom simți minunat și foarte fericiți împreună. Sunt de-a dreptul entuziasmată!

Pe lângă asta, m-am bucurat să văd că ale mele colege de apartament sunt foarte deschise la ideea de nou, în sensul că au acceptat, ba chiar s-au bucurat că vom avea un brad.

Am fost împreună la cumpărături, am luat braduț, betea, clopoței, Moș Crăciuni mici, globulețe și steluțe. Yeyyy!!!

Mă bucur că au făcut asta pentru mine, căci așa nu mă simt singură în aceasta perioadă. Va fi un Crăciun diferit, dar cu siguranță unul foarte special!

Santa Claus….you may also come! 🙂

DSCN5382

Leave a Reply

