Sentiment de … primăvară

Am realizat acum ceva vreme că îmi place primăvara cel mai mult dintre toate anotimpurile.

În fiecare an primăvara este semnul unui nou început, al unei noi etape, deschide competiția anuală pentru noi provocări.

Ador sentimentul pe care îl am în fiecare zi de primăvara. Pentru că o dată cu revenirea la viață a naturii amorțite pe timp de iarnă și sentimentele mele se regenerează şi încep să mă simt din nou puternică, invincibilă, mândră şi optimistă.

E mijloc de Decembrie. Dar a fost o vreme atât de frumoasă astăzi în Elazig!

Mă simțeam ca într-o zi de început de Martie, în care soarele se luptă să stea mai mult pe cer, să alunge întunericul și să încâlzească puțin Pământul și pe oamenii aferenți lui.

Îndrăznesc să cred că și inima mea a prins puțin curaj, căci ajutată de ochii ce nu mai conteneau să privească afară, a bătut de câteva ori în stilul caracteristic – Spring Mood.

Să fie bine pentru toți! Asta îmi doresc.

Eu vreau doar să zâmbesc…

Leave a Reply

