Când omul ar vrea să se scarpine și n-are cum…

…caută soluții.

Și nu d-alea gândite mult, la cald și la rece, ci d-alea pe bază de hormoni.

Ce conțin aceste soluții pe bază de hormoni? Păi propuneri indecente, jigniri, umilință, desconsiderare.

Efecte pozitive: Nici măcar unul!

Efecte negative: Activitatea creierului scade dramatic, se pierde orice formă de respect pe care o persoană ți-o putea purta, dai cu bățul în baltă și pac!…pe loc ai devenit Penibil!

Cine m-a supărat? Un om Mare, cu pretenții de Profesor, care mi-a făcut o ofertă de muncă, așa de frumoasă, că era bătător la ochi și cam greu de crezut că adevărată.

După cum mă așteptam, așa a și fost. În încercarea mea de a afla mai multe detalii, mi s-a spus clar: Vei sta în hoteluri scumpe, vei călători, vei avea bani și carieră! WAAAAwww ce bine sună!

Care era prețul? Îți lași iubitul!

Eu? Să îl las eu pe element pentru așa ceva? NICIODATĂ.

Marius, este prima persoană din viața mea pe care o pun înaintea carierei. Iar pentru mine cariera înseamnă mult. Dar el, el este mai mult decât atât. E tot ce am mai bun…

Aș renunța la împlinirea profesională pentru el, tocmai pentru că știu că nu mi-ar cere-o niciodată. Tocmai pentru că și el s-a simțit la fel de jignit ca și mine de această ofertă. Tocmai pentru că și eu sunt totul pentru el…Tocmai de asta îl iubesc!

M-am hotărât! Nu mai las pe nimeni să mă supere! Îl am pe el și el face mai mult decât oricine:*

Leave a Reply

