Prietenii vechi și noi / Old and new friendships

Azi a fost o zi interesantă.

Today was an interesting day.

În continuare consider că viața turcească este extrem de interesantă și de imprevizibilă. După un amuzant ”Tipa brunetă a fost cu crețu ieri?”,  un foarte pragmatic ”De două zile ești rece fațî de noi”, mi-a fost dat să aud astăzi. Ambele fraze de la aceleași persoane, ambele cu același grad de falsitate.

I still consider that Turkish life is very interesting and unpredictable. After a funny ”Did the black hair girl went with the curly one yesterday?”, a very pragmatic ”Since two days you are too cold towards us” was mentioned to me today. Both phrases from the same two persons, both fake.

Mai apoi o ședință. Ședință în care ni se cerea să facem niște lucruri. Nu a terminat bine șeful de explicat, că eu și colegul meu preferat i le-am pus în față și i-am spus că deja le pregătisem. Un AS în mâneca noastră.

Then, a meeting. At the meeting they told us to do many things. Even before my boss explained what we need to do, me and my favorite colleague we handed in the materials and told him that we have already done it. A + for us.

Apoi încă o sugestie privind niște chestii pe care ar trebui să le utilizăm în viitor. Mi-a tremurat inima de plăcere când i-am spus șefului meu că eu le folosesc deja de anul trecut. Ce mai, sunt o profesionistă!

Then he suggested some things that we need to use in the future. I thrilled when I told my boss I already use them since last year. I am a professional!

Mă laud singură, dar nu-i bai. Corina, una dintre cele două studente noi, mi-a spus că e sănătos. Și ea practică lauda de sine mai tot timpul, mai puțin atunci când rămâne blocată în locuri în care omenirea cugetă ”hăl me bine”!

I am talking about myself, but no problem. Corina, one of the new students told me that this is healthy. She does it herself almost always, less in the moments when she gets stacked in places where people really think correctly!

Anda, cealaltă studentă, este bunăciunea brunetă de care se interesa lumea, după cum spuneam mai sus. Ei bine, mai trebuie să spun că Anda are o putere magică: Îi face pe turci să își taie mustățiile, aproape pe loc. Go girl!

Anda, the other student, is the attractive black hair girl that the people asked for, as I was telling above. Well, Anda has a secret power: She can make Turkish guys cut their mustaches on the spot. Go girl!

Astea două ”copcilile” îs prietenele noi de care vorbeam în titlu. Îs fete de treabă:)

These two girls are the new friends I mentioned in the title. They are good girls:)

Ședința de sport de astăzi a fost foarte obositoare, dar reconfortantă pentru psihicul meu în același timp. M-am bucurat de ea!!!

The sport session was very tiring but relaxing for my mental state. I really enjoyed it!!!

Azi se împlinește o lună de când Erika nu mai e printre noi. Mă uit zilnic la poza ei…

Today, is a month since Erika is not around us anymore. I look every day at her picture…

Apropo de prieteniile vechi, am primit azi un telefon care m-a încântat: Ramazan, unul dintre studenții Erasmus pe care i-am cunoscut la Târgu-Mureș și cu care nu am mai vorbit de aproximativ un an și jumătate. Am fost atât de fericită că m-a sunat. Tipul este un artistic: pasionat de fotografie și cântă mirific la flaut…

About the old friendships, today I got a phone called that thrilled me: Ramazan, one of the ex Erasmus students I met in Targu Mures and with whom I did not spoke in the last one and half years. I was so happy he called. The guy is an artist: passionate of photography and he plays very good the flute. 

Acum stau în pat și am o discuție cu elementul…L-aș fi iubit oare dacă era mai mic decât mine?

Now I am laying on my bed and talk with my element…I would have loved him the same if he would have been younger?

Nu știu…ce e mai important este că peste o lună fix, voi scrie o postare cu el lângă mine…

I do not know…what is more important is that in exactly one month, I will write an article with him by my side…

O zi frumoasă…

A beautiful day…

Mai jos, poză cu generația lui Ramazan:)

Below, a picture with the group Ramazan was part of:)

IMG_2641

Leave a Reply

