Săptămâna schimbărilor / The week of changes

Așa cum vă anunțam încă de săptămâna trecută, o serie de schimbări s-au petrecut în mediul meu profesional. O nouă conducere, noi provocări.

As I was telling you last week, there are several changes that happened in my professional environment. A new boss, new challenge.

Cu această ocazie, s-a putut observa încă o dată falsitatea oamenilor, răutatea și dorința de a acceda la ceva ce nu ți se cuvine.

With this opportunity, I observed once again how fake people can be, how mean and how they desire to get something that does not belong to them.

Tot prin intermediul acestor întâmplări, am reușit să îmi satisfac marea plăcere de a ”face pe proasta”. Ador când oamenii cred că mă pot cumpăra cu câteva vorbe frumoase dar false.

Also by the help of this situation, I managed to satisfy my pleasure to play dumb. I love when people try to buy me with nice and fake words.

Îmi place la nebunie când unii mă vor ”eliminată” din ecuație, dar eu revin mai pregătită de luptă și cu dorința de a spune lucrurilor pe nume.

I love when others want me out of the landscape, but I come back even more prepared for the fight and with the wish to name things on their real meaning.

Și totuși, parcă tot ce se întâmplă mă face să vreau să lucrez și mai mult și să fiu din ce în ce mai bună. Nu degeabă mă pomenește lumea workaholic.

And still, all these things make me to work more and get better. People are right when they call me workaholic.

Săptămâna asta am sărbătorit 8 luni de când locuiesc în Turcia și 7 luni de când super elementul meu îmi înveselește zilele. Țin pe această cale să îi mulțumesc și să îi spun că sper ca eu să îl fac măcar un sfert din cât de fericită mă face el.

This week I celebrated 8 month since I live in Turkey and 7 since my element makes my days brighter. I want to thank him and tell him that I hope I make him at least a quarter of happy he makes me.

E o săptămână grea, obositoare, dar totul va fi bine! Noi putem:)

It is a hard, tiring week, but everything will be good! We can do it 🙂

Salutări multe și o săptămână cu schimbări așa cum vi le doriți!!!

Many greetings and a week full of desired changes!!!

Leave a Reply

