Joi-vesel și aglomerat / Thursday – full and joyful

De ce aglomerat?

Why full?

Pentru ca la munca trebuie sa executam o serie de schimbari impuse de un nou regulament Erasmus, pentru ca voi avea un nou șef direct și pentru că ne pregătim de o inspecție cu adevărat importantă. Și nu-i așa, ce fel de profesionalistă aș fi eu dacă nu m-aș implica trup și suflet în organizarea și coordonarea activitățiilor.

Because at work we had to realize some changes according to the new Erasmus regulations, because I will have a new boss and because we prepare a very important inspection. And what kind of professional would I be if I would not get involved in coordinating the activities?

De ce vesel?

Why joyful?

Pentru că mi-am dat seamă că deși nu am mai alocat timp studiului de limba turcă, reușesec fără prea mari probleme să fac o traducere consecutivă, de 30 de minute – o oră, la un nivel de dificultate mediu. Yeyy!!!

Because I realized that even if I did not studied Turkish for a long time, I can without problem interpret more than 30 minute, an hour at a medium level of difficulty. Yeyy!!!!

Stau uneori și mă gândesc, oare cum am început eu să învăț limbi străine? Parcă momentele de început mi s-au șters total din minte. Am impresia că limbile străine au fost mereu în mintea mea. O fi și asta vreo calitate:)

I often think about how I started to learn foreign languages? Those moment are completely out of my mind. I have the impression that they were always there. Maybe this is a quality:)

Încă sunt la birou, dar mă pregătesc să plec. Se anunță o seară de film și de relaxare. Nu știu de ce, dar am așa o vagă impresie că la noapte voi dormi dusăăăăăăă!!!

I am still at the office, but I am about to leave. I will have a movie evening and relaxation. I do not know why, but I feel I will sleep very well tonight!

Mami, te iubesc! Iartă-mă că îți aloc atât de puțin timp:)

Mom, I love you! Forgive me for spending so less time with you 🙂

Element…și pe tine te iubesc. Dar fiindcă tu ești pasăre de noapte, o să îți mai spun asta o dată diseară!

My element…I love you too. But you are a night bird so I will tell this to you later tonight!

Pe vineri!

See you on Friday!

Leave a Reply

