Miercuri îmbucurător! / Happy Wednesday

Nu am un motiv concret să fiu fericită, dar ce mai contează asta dacă eu sunt? Mă simt vioaie, plină de energie, zâmbitoare și știu că pot din ce în ce mai mult.

I do not have a specific reason to be happy, but what for I need one if I feel so good? I feel energetic, happy and I know I can do more day by day.

La birou am o perioadă încărcată, dar deh! mi-e ÎMI PLACE asta! Simt că ”mișc” ceva, simt că fac ceva important, iar asta îmi conferă, așa, un sentiment de importanță parcă!

At the office I have a full period, but I LIKE IT so! I feel I ”moving” the things, I feel I do something important and that I am becoming more important!

E o zi de miercuri frumoasă și pentru că e ziua Arianei, iubita mea soră, care acum 17 ani, se năștea tot într-o miercuri pe la 4 dimineața. Vă spun sincer că era micăși urâtă, dar mi s-a spus că e o aparență și că toți nou-născuții sunt așa. A fost adevărat până la urmă, căci s-a transformat într-o domnișoară superbă!

Is a very beautiful Wednesday, because today is Ariana’s, my beloved sister’s birthday, who was born 17 years ago, in a Wednesday around 4 o’clock in the morning. I honestly tell you that she was so small and ugly but they kept telling me that all new-born are so. It seems it is true as she became a very attractive lady!

Ca să glumesc puțin aș zice că seamănă cu sora-sa cea mare….DELOC! :))

I could joke a bit and tell that she looks like her older sister….not at all! :))

Țin să îi urez încă o dată să fie fericită, sănătoasă și iubită!!!!!

I want to wish her once again to be happy, healthy and loved!!!!

Se pare că lumea aici mă consideră o persoană plină de energie. Serios? Uneori pe la 10 mă târăsc în pat, iar după 12 nu mă ține nimeni trează nici cu slujbe….bine, poate doar elementul care îmi fură din minutele de somn!!!! Infractorul 🙂

It seems people here consider me a very energetic person. Seriously? Sometimes at 10 o’clock I drag myself into the bed and after 12 you cannot wake me up under no circumstances…well, maybe just my element can steal from me several minutes!!!! He is a criminal 🙂

Adevărul e că azi, gândidu-mă mai bine, am concluzionat și eu că s-ar putea să aibă dreptate: Trezire la 7, birou până la ora 17 (interval în care nu se știe câte drumuri și câte chestii ai de făcut), până la 18:15 meditații, de la 18:30 până la 20:00 sală. Ziua mi-e completata de un dus și o poveste cu familia, iar uneori ies și în oraș. E un program plin, nu?

The truth is that today, thinking better at it I concluded that they might be right: Wake up at 7, office up to 17 (with many roads and things to do), up to 18:15 I teach and from 18:30 to 20 gym. Then I have a shower and a talk with my family and sometimes I even go out. It is a full schedule, right?

Oricum, îmi place viața mea și le mulțumesc tuturor prezenți în ea :*

Anyways, I love my life and I thank to all of those being part of it :*

1513221_1419509314952727_1434342339_n

Leave a Reply

