Marți zâmbitor / Smiling Tuesday

Serios…a fost o zi așa de frumoasă! Plină, dar frumoasă!

Seriously….this has been such a great day! Full, but beautiful!

Am făcut un contract nou și am primit felicitări din partea unei universități din Genova :)) yeyyy!

I closed a new contracted and I was congratulated by a university from Geneva :)) yeyy!!!

Mi-am îndeplinit sarcinile cotidiene cu o mai mare ușurință și cu o mai mare plăcere. Ba chiar am ascultat muzică la birou! Waaaww cum ar spune Marius. Nu elementul, un alt Marius:)

I accomplished all my daily tasks easily and with pleasure. I even listened to music at the office! Wawww as Marius would say. Not the element, another Marius:)

Am băut și o cafea și mi s-a ghicit viitorul. Bine, vorba vine, că doamna mă cunoștea și mi-a zis ea ce credea că vreau să aud sau cu ce credea ea că mă poate influența.

I drank a coffee and my future was foreseen. Well, it was mostly a game, because the person ”reading” knew me and told me what she thought I might want to hear or what can influence me.

Apoi am vizitat un alt departament unde mi-au zis când am intrat pe ușă: ”Te cunoaștem! Ești studenta străină!” – Zic, nu! La care ei ”Păi atunci de unde te cunoaștem?” – Zic: Mai știți alea 800 de dosare pentru studenții străini de azi vară, de care trebuia să vă ocupați? – EU VI LE-AM FĂCUT! :))

Then, I visited another department and when I entered they told me:”We know you! You are the foreign student!” and I said ”No!” and then they asked ”Then how we know you?” and my answer was ”Do you remember the 800 files for foreign students that you needed to do last summer? – I did them!!!:))

M-am întors la birou și am primit o veste relativ bună și anume că în Decembrie o să am șansa să îmi pun în evidență atuurile și eventual să evoluez din punct de vedere profesional. Yeyyy!

I got back to the office and I received a good news related to the fact that in December I will get the chance to be reevaluated professionally. Yeyy!!

Ca să nu mai pomenesc că iubitul meu a devenit Ninja! Nu, nu face lupte sau chestii de genul – e doar răcit – dar stă super camuflat! Mai țineți minte în vară când mă poreclea ”ursuleț scăpat la miere”? Ar trebui să îl vedeți pe el acum: învelit, cu fular și căciuliță-n pat, dependent de frecții cu spirt și sirop de patlagină. E așa de dulce!!!

And I have to tell you that my boyfriend became a Ninja! No, he does not fight- he just got a flu- but he is super camouflaged! Do you remember last summer when he used to call me ”Teddy bear left with honey?”, you should see him now: covered, with a scarf and a hat in his bed, always in need for alcohol massages and plantain syrup. He is so sweet!!!

Acum, unul dintre studenții mei dă examen…nu copiază, că îi e frică de scorpie! 🙂

Now, one of my students is having his exam…he does not to try to copy, he is afraid of the witch! 🙂

Azi sunt fericită, împlinită, eficientă, frumoasă și zâmbăreață!

Today I am happy, efficient, beautiful and smiling!

Cum decurge ziua voastră de Marți?

How is your Tuesday?

10808034_800284090027830_1142151088_n

Leave a Reply

