Prezent și viitor / Present and future

Azi am fost în vizită în Malatya, acolo unde locuiește prietena mea Ruya. Am mâncat un mic dejun ce a servit și drept prânz și cină. Am mâncat mai mult decât am mâncat toată săptămâna:) Eh,dar asta nu e o mirare, căci știam că așa se va întâmpla. Mama ei se pregătește mereu, cu de toate. Mulțumim mami lui Ruya!

Today I visited Malatya, the city where my friend Ruya lives. I ate a breakfast that served as lunch and dinner as well. I ate more than I ate the whole week:) Well, this is not something surprising as I was expecting it. Her mother always prepares meals, rich meals. Thanks Ruya’s mommy!

Apoi, ne-am plimbat prin oraș, mi-am dat seama că deși încerc mai mereu să fiu cât se poate de corectă cu mine însămi și cu cei din jur, uneori o iau pe arătură. Astăzi mi-am dat seama că pot să fiu subiectivă, ceea ce este normal. Deși la un vot general Malatya ar putea fi declarat un oraș mai frumos, eu tot în Elazig mă simt acasă.

Then, we walked around the city and I realized that even if I always try to be fair with everybody, sometimes I may fail. Today I realized how subjective I can be, but this is normal. Even if at a general vote Malatya would be considered a nicer city, I feel home in Elazig.

Mi s-a ghicit astăzi în cafea:) Mi s-a spus că voi călători cu cineva, dar încă nu se știe cu cine. Că o femeie cu ”posteriorul lat” mă va susține, că ce îmi doresc mi se va împlini și că am două drumuri între care trebuie să aleg.

Someone told my future in the coffee today:) The fortune teller told me that I will travel with someone, but is not sure with who. She also said that a lady with a ”big butt” will support me, that everything I wish will be accomplished and that I have two roads among which I need to chose.

Hm, ce o să aleg? Să merg pe drumul pe care îl urmez în prezent sau voi încerca ceva nou? Viața e plină de tentații. Ideea e că mama lui Ruya, mi-a spus că la sfârșitul amândurora îmi voi găsi fericirea.

Hm, what should I chose? To follow the road I started or to try something new? Life is full of temptations. The thing is that Ruya’s mommy told me that whatever I chose, I will be happy.

Acum am revenit la acel sentiment ciudat care mă încearcă uneori? De ce mi-e frică mereu să nu fac ceva greșit?

Now I have again that weird feeling! Why I am always afraid not to fail?

Viitor….de unde începi?

Future…where do you begin from?

One thought on “Prezent și viitor / Present and future

  1. =)….aia cu posterioru lat eu sunt….=)……tu mergi mai departe langa elementul tau si o sa vedeti cum o sa va fie……:-*

Leave a Reply

