Vineri…un gând obosit / Friday…a tired tought

Nu știu de ce, însă începând de miercuri m-am simțit destul de obosită. Seara abia așteptam să văd patul, să mă relaxez, să mă odihnesc. Această stare a culminat azi dimineață, când eu, deși visam așa frumos, am fost întreruptă de alarma telefonului.

I do not know why, but starting Wednesday I feel very tired. In the evenings I can’t wait to see my bed, to relax and to rest. This feeling reached the top this morning, when I, dreaming peacefully, I woke up because of my alarm.

Nu fac nazuri la trezire, deși unii s-ar putea să mă contrazică. Bine, recunosc, uneori îmi place să lenevesc, să mă ”gudur” , să profit de căldurică. Dar asta ocazional. Sunt foarte responsabilă în ceea ce privește programul meu de muncă! Prima vin – ultima plec!

Usually I can get up quick, even if some might say something else. OK, I admit, sometimes I enjoy being lazy, getting cozy and taking advantage of the warmth. But just occasionally. I am very responsible when it comes to my work schedule! I arrive the first – I leave the last!

Am avut un vis foarte ciudat, dar pe care aș fi vrut să-l ”văd” până la sfârșit. Nu a fost să fie…

I had a very weird dream, but I still wish that I had the opportunity to ‘see’ it till the end. It wasn’t like this…

Ei, dacă m-ați fi văzut azi-dimineață, v-ați fi amuzat fără îndoială. Aveam ochii mici (eu, fata cu ochii mari) și abia, abia îi țineam deschiși. Foarte amuzant!

Well, if could see me this morning, you would have had a good laugh. I had very small eyes (me, the girl with big eyes) and I could barely keep them open. Very funny!

În gândul meu mi-am spus că nu am energie pentru că nu prea am poftă de mâncare, dar nu cred că acesta este adevăratul motiv. Am zis să îmi fac o cafea, dar nici asta nu mă ajută, căci eu beau cafea pentru că îi ador gustul, nu pentru că ar avea vreun anume efect de trezire asupra mea.

I told myself that I do not have energy because of my lack of appetite, but I do not believe that this is the true reason. I wanted to have a coffee, but this does not help me, because I only drink coffee for the taste, not because it gives me energy.

Ce să mai! Mi-am dat seama ce îmi lipsește. Îmi lipsește entertainmentul, provocarea, ceva pentru ce să mă zbat. Știu că o să spuneți c atunci când o să fiu super ocupată o să vreau vacanță, dar să știți că nu e chiar așa. Când mă gândesc la vacanță, mă gândesc la ea ca la o motivație, nu ca la ceva de care am nevoie fix atunci, în momentul și secunda aia. Eu vreau week-end, dar duminca mi-e dor de birou. Vreau activitate, vreau muncă. Vreau…să schimb ceva.

Well, that is it! I realized what is actually missing. I miss entertainment, challenge and something to fight for. I know, you will say that when I’ll be super busy I will want a holiday, but is not true. When I think about holiday, I think at it as a motivation, not something that I really need in that moment or second. I want week-ends, but on Sunday I miss office. I want activity, I want work. I want…to change something.

Din punct de vedere profesional încerc să îmi stabilesc un nou țel. Ce voiam până acum mi s-a împlinit. Poate chiar mai bine decât mă așteptam. Vreau mai mult, dar nu vreau pe degeaba. Vreau să muncesc.

From the professional point of view I try to set new targets. What I wanted up to now I accomplished. Maybe better than I expected. I want more, but I do not want it for free. I want to work.

Și apropo de asta…ce bine ar fi să mai răspundă și profesorii la mailuri uneori. Vreau să mă apuc să-mi scriu dizertația. Vreau să îmi pregătesc proiectele. Vreau, vreau, vreau!

And by the way…it would be very good if from time to time the professors would answer my emails. I want to start writing my thesis. I want to prepare my projects. I want, want, want!

Vreau să încep să mai învăț o limbă. Vreau să fiu mai deșteaptă! Vreau să știu mai mult!

I want to learn another language. I want to be smarter! I want to know more!

AAA, chiar. Mi-am dat seama ce avem noi mult pe gratis, dar nu prea folosim. Este vorba despre creier. Da da, din cât avem, folosim în medie 2 %…atunci de ce îl avem? Să tragă la cântar? Nu putem să ajungem la măcar un 5 %?

AAA, really. I realized that there is something we have for free, but we do not use. It is brain. Yes, yes, from all of it we use about 2%…why we have it? To be an extra weight on the scale? Can’t we use at least 5%?

Zic și eu așa…un gând obosit de vineri!

I am just saying…a tired tought of Friday!

 

Leave a Reply

