Energie pozitivă și …sport / Positive energy and…sport

Da…ați înțeles bine, sport. Da, da, eu am început să fac sport!

Yes…you got it right, sport. Yes, yes, I begin to do sport!

Și ce e cel mai surprinzător, gândidu-mă la ”prietenia mea trecută”, e că, îmi și place:)

And what is more surprising is that thinking about my ancient friendship, I do like it:)

Am descoperit recent că îmi face mare plăcere să merg la sală. O să mă transform într-o ”bunăciune” cum ar spune cineva din cartier.

I recently discovered that I enjoy going to the gym. I will be a ”hotty” as someone in the neighborhood would say.

Serios, mă relaxează, mă odihnește, îmi dă o doză de energie pozitivă.

Seriously, it relaxes me, I feel rested and it gives me a dose of positive energy.

Ceea ce e foarte bine, având în vedere că în ultima vreme am fost destul de ciudată…sau mă rog am avut sentimente ciudate.

Which is very good, thinking that lately I have been pretty weird…or at least I had strange feelings.

Later edit:

Am început să scriu postarea asta acum câteva ore când mă simțeam ciudat. Între timp am ieșit cu niște prieteni și am râs mult!

I started to write this article few hours ago and I was feeling weird. Meanwhile I went out with some friends and laughed a lot!

Acum mă simt mai relaxată, mai fericită, mai zâmbitoare!

Now I feel more relaxed, happier and I smile more!

Leave a Reply

