Toamna…anotimp de iubire / Autumn…season of love

Eu mă simt foarte bine toamna. Am mai multă energie decât vara, mă simt mai odihnită, mai dornică de muncă și de cunoaștere. Poate pentru că în mintea mea toamna era mereu asociată cu începutul școlii? Știam că voi învăța ceva nou. Chiar într-una din zilele trecute am simțit că încep să uit din lucrurile învățate la școală. Sau nu neaparat să uit, dar să am nevoie să recapitulez, să le trec din nou în revistă. Oare toate lucrurile învățate în școală sunt importante sau unele au fost doar ca să facă anumite legături?

I feel good during autumn. I have more energy than during summer, I feel rested, I want to work more and I want to learn. Is this because I always associate autumn with the beginning of school? I always knew that I am going to learn something new. Few days ago I felt like I am forgetting all the things I learnt in school. Or not forgetting them necessarily, but I need to rehearse, to read them again. Are all the things we learn in school important or they are meant just to make some connections?

Toamna…anotimp de iubire pentru cunoaștere.

Autumn…season of love for knowledge.

Când mă uit pe geam, văd ploaie, nori, gri și mi-e rece. Simt nevoia de îmbrățișare, simt dorul de a juca ”biscuite”, așa cum o făceam cu mama pe vremuri, simt o pofta de ceai de mentă și de o carte bună.

When I look outside my window, I see rain, clouds, grey and I feel cold. I feel the need of a hug, I miss playing a ”biscuit”, as I used to do with my mom, I want to drink mint tea and to read a good book.

Toamna…anotimp de iubire față de amintiri.

Autumn…season of love for memories.

Sunt plină de speranță. Toamna face trecerea de la o vara obositoare la o iarnă ce ne aduce mereu un nou început. Toamna dă sentimente de melancolie, dar dacă aceasta este tratată ca atare, cu o doză de pozitivism, poate aduce dorința de evoluție.

I am full of hope. The autumn makes a pass from a tiring summer to a winter that always brings a new start. Autumn gives you feelings of melancholy , but if this is dealt with correctly, with a dose of positivism, than it can bring us the desire to evolve.

Toamna…anotimp de iubire față de viitor.

Autumn…season of love for the future.

IMG_1913

 

Leave a Reply

