Un răspuns… / An answer…

Am un sentiment pe care nu știu cum să îl definesc, încă de azi-dimineață.

I have a strange feeling since morning.

Se caracterizează prin entuziasm, bucurie, dar în același timp senzația că trebuie să se întâmple ceva. Nu știu dacă de bine sau de rău.

It feels like excitement, joy but in the same time the sensation that something will happen. I don’t know if is going to be good or bed.

Mai întâi, am crezut că e un sentiment de nostalgie, dat fiind faptul că azi am ascultat doar melodii vechi, din perioada copilăriei sau a adolescenței. Asta a fost așa de drăguț.

Firstly, I thought I am nostalgic, because I was listening to old songs, from my childhood or teenager times. This was sooo pretty.

Apoi am ieșit, am avut o după-amiză drăguță, m-am întors…și-acum am senzația că aștept o veste. Aștept să îmi sune telefonul sau să primesc vreun mesaj…

Then, I went out, I had a cute afternoon, I came back…and now I feel like I am going to get some news. I am waiting for my phone to ring or to get a message…

Ce să fie oare? Hm?

What can it be?

IMG_2515

Leave a Reply

