Arde-i iute… / Spice them up

Am văzut niște ardei iuți murați la BIM și-am început să mă joc, formând tot felul de rime și inventând expresii, iar preferata mea a rămas arde-i iute. Nu spun că aș fi inventat eu asta sau că nimeni înainte nu și-a dat seama de acest sens homofon al acestor două cuvinte. Doar că mi se pare foarte amuzant.

I saw yesterday at BIM some pickled spicy peppers and I started to play, making various rhymes and coming up with new expressions and my favorite for now is ”spice them up”. I don’t say that never before this expression was used or that nobody else realized the funny homophone (in Romanian language). It just seems very funny for me.

De fapt și de drept îmi place și ardeiul iute, pe lângă faptul că îi ard destul de iute pe cei care cer acest gen de tratament 🙂

Actually, I do like spicy peppers and beside this I spice up all those who deserve such a treatment 🙂

Știți că există ceva dulceață de ardei iute? Cam așa se poate numi și tratamentul pe care eu îl aplic doamnelor secretare mereu preocupate de viața mea. De exemplu, jur că azi mi-am luat cea mai lălîie bluză pe care o aveam, să nu mi se vadă nici o formă, nici un cm de piele în zona decolteului sau a buricului sau a spatelui. Eram sigură că vor comenta! Și nu m-am înșelat: Mi-au zis că sunt Sexy….EHHH?! 🙂 Păi zic cum? Nu se vede nimic, nici măcar forma corpului….la care ele…da, dar acum bărbați își pot imagina și mai mult cum arăți tu pe sub haine…..E clar! Orice aș face tot nu e bine! Ia să nu se mai uite nimeni la mine să fie și ele o dată fericite! 🙂

Do you know that there is also a jam made by spicy peppers? It can be called the same way I call the treatment offered to the ladies that keep messing with my life. For instance, I swear to God that today I took my largest blouse, not to put in evidence my body shapes, no inch of my skin could be seen, not my back, nothing. I was sure they will say something! And I was not wrong: They told me I am too sexy…EHH? How it comes, I asked? You cannot see anything, you cannot even guess the shape of my body…and they said:…true, now the guys can imagine how you look under your clothes…It is clear for me! No matter what I do is not good! Please don’t look at me anymore so they could be happy! 🙂

Pe lânga asta am descoperit că una din colegele mele de apartament este geloasă pe mine. De ce? Pâi vă explic, aveți puțintică răbdare. Se făcea că ieri seară cea mai nouă colegă de apartament a avut musafiri. Normal că oamenii ștind că sunt străină au întrebat de mine, dacă ne înțelegem, cum sunt, dacă am iubit…..DA, DA, AM! Și încă unul foarte bun și deștept. Bun și la pietre (d-alea reale, nu d-alea la rinichi) și la suflete și la creiere (mâncal-ar mama pe el de consilier psihologic, așa cum îmi place mie să îl alint)!

Beside this I found out that one of my flatmates is envious on me. Why? Let me tell you. Yesterday night our newest flatmate had guests. Obviously, those people found out I am a foreigner, they kept asking about me, if we are getting well, if I have a boyfriend…YES,YES, I DO! And a very good and smart one. He is good about rocks also (real rocks, not the ones from the kidneys), good at soul and good at brain (He is my psychological referent). 

În fine, colega mea ce mică (20 de ani, eu 22 și 7 luni deci sunt mai mare cu mult), s-a gelozit, că de ce doar de mine vorbește, că mă laudă, că nananana! Și-a plecat de acasă. Noapte, frig, ploaie. No și du-te Georgiană și Hediye și caută fata….și-a găsit-o. Era ca un câine uitat afară pe preș, prins de furtună. Am împăcat-o cumva…deși țin să menționez că eu nu-mi văd vina….

Anyways, my youngest flatmate (she is 20 years old and I am 22 and 7 months so I am wayyy older), got envious and angry because everybody was talking nice to me and about me! And she left our home. Night, cold, rain. So together with Hediye we went to look for her and we found her. She was like a dog forgotten outside, wet from the rain. At the end she understood that what happened was not my fault…

Oricum…interesantă viață am…:)

Anyways….my life is so interesting…:)

Azi mă simt amuzantă și fericită, căci mi s-a dovedit încă o dată că iepurele sare de unde te aștepți cel mai puțin. Aprecierea o găsești în lucruri mărunte, care pot deveni mărețe. Șansele pe care viața ți le dă sunt destul de surprinzătoare. Dar tocmai ăsta este farmecul…

Today I feel amused and happy, because once again I understood that chances are coming from where you expect the less. You can find appreciation in small things and you can turn them big. The chances life is giving to you are very surprising. That is the charm…

 

 

Leave a Reply

