În ultima vreme… / Lately…

…am muncit, m-am și relaxat. Am citit mult, mi-am susținut și ajutat pe cât posibil prietenii în proiectele lor, m-am bucurat de ploaie.

…I worked, I relaxed. I read a lot, I helped my friends with their projects, I enjoyed the rain.

Mi-am dat seama și mai bine de ce elementul e important pentru mine. În fiecare minut realizez asta.

I realized even more why the element is important for me. Every single minute I think about this.

Am vorbit despre mâncare, filme, planuri.

We talked a lot about food, movies and plans.

Mă aflu aproape de o nouă etapă decisivă în viața mea. Cum va continua? Nici eu nu știu…

I am so close to a new important stage of my life. How it will continue? I don’t really know…

Da sau nu? Oricare îmi convine…

Yes or no? Both of them are OK for me…

Mă simt și mai matură.

I feel even more mature.

Sunt fericită!

I am happy!

Leave a Reply

