La ce ma gandesc ? / What’s in my mind?

Amestec de sentimente, dorinte, frici si incantare…

Mix of feelings, wishes, fears, excitement…

Nu pot sa ma decid asupra a ceea ce e in inima mea…

I cannot decide what’s in my heart…

Vreau multe lucruri, dar mi-e imposibil sa le combin pe toate. Daca am ceva, trebuie sa las deoparte altceva.

I want many things in my life, but is impossible to bring them together. If I have something, I have to leave apart something else.

Greu…

Hard…

Si totusi, ma simt fericita. Traiesc cea mai provocatoare perioada din viata mea.

Although, I feel happy. I live the most challenging period in my life.

Iubesc acest sentiment, insa ma face sa ma simt confuza. Sper ca in 27 de ore sa ma simt mai bine si ca totul va fi mai clar…

I love this feeling but it makes me confused. I hope in 27 hours I’ll feel better and everything will be clear…

Pe curand prieteni…

See you soon friends…

Pe curand M.E 🙂

See you soon M.E 🙂

Pe curand 🙂

See you:)

Leave a Reply

