Mai mult si mai mult / More and more

De obicei îmi închei ziua cu aceeași concluzie: Pot să fac mai mult!

I usually end my day with the same conclusion: I can do more!

Dacă pot, de ce nu fac? Și așa dilema mea se dezvoltă pe zi ce trece, Îmi pare rău pentru fiecare moment petrecut fără sens în trafic, atunci când luminile roșii strălucesc. Simt că vreau să fug și să fac ceva în fiecare secundă. Dar doar gândindu-mă la asta mintea îmi devine obosită și stresată.

If I can, why I don’t do? And that’s how my dilemma increases day by day. I feel sorry for every moment spent without any sense in the traffic, when there are red lights shinning, I feel I want to run and do something every second. But even thinking about this my mind becomes tired and stressed.

Am 22 de ani și 7 luni. Am făcut multe lucruri în viața mea până acum și vreau să fac mai mult și mai mult. Unii dintre voi vor spune că asta e atitudinea corectă. Alții vor spune că cei care-și acceptă condiția și nu vor mai mult sunt mai fericiți. Și poate au dreptate. Dar nu e genul meu.

I have 22 years and 7 months. I’ve did many things in my life until now and still I want more and more. Some of you will say this is a correct attitude. Some others will tell me that those who accept their condition and don’t ask for more are happier. And maybe they are right. But that’s not my type.

Mi-am petrecut săptămâna cu oameni foarte inteligenți, care au realizat ceva în viața lor și care mi-au spus că le-am câștigat admirația. Dar tot ceea ce fac mi se pare așa de ușor. Vreau ceva greu, ceva pentru care să muncesc.

I spent this week with very intelligent people, who realized something in their life and they told me that I won their admiration. But everything I do seems so easy for me. I want something hard, something to work for.

De aceea vreau să am mereu în jurul meu oameni care să mă provoace, să-mi spună când m apreciază și să îmi arate când greșesec. Vreau s mă învețe ceva nou în fiecare zi.

That is why I always wish to have around me people who can challenge me, to tell me when they appreciate me and to show me that I am wrong. I want them to teach me something everyday.

Mi-e rușine când cineva mă întreabă ceva și trebuie să spun ”Nu știu”, chiar dacă informația cerută nu face parte din domeniul meu. E cea mai mare rușine. Totuși, nu putem știi totul în viață.

I feel ashamed when someone asks me something and I have to say ”I don’t know”, even if the requested information is not in my ”area”. Is the biggest shame. Although, we cannot know everything in this life.

Sunt nebună sau e normal să simt asta?

Am I crazy or is normal to feel this?

 

download

 

One thought on “Mai mult si mai mult / More and more

Leave a Reply

